Przekazanie kalendarzy i artykułów biurowych z logo firmy kosztem podatkowym szczególnie na koniec roku

29 listopada 2024 r. / 5 min. czytania

Przedsiębiorcy często stosują różnego rodzaju zachęty, które mają im pomóc zwiększyć sprzedaż oraz zachować bardzo dobre stosunki z kontrahentami. Jedną z takich zachęt mogą być na przykład drobne prezenty. Szczególnie popularne jest przekazywanie kalendarzy i artykułów biurowych z logo firmy nie tylko pracownikom, ale też kontrahentom.

Podatnicy, pytając o ten wydatek, często mają podobny stan faktyczny. Spółka przekazuje swoim kontrahentom (np. współpracującym ze spółką agentom), a także innym osobom (np. potencjalnym klientom) kalendarze firmowe. Wskazane kalendarze firmowe wytwarzane są przy użyciu technik drukarskich. Kalendarze przekazywane przez podatnika mogą mieć następującą formę: kalendarzy książkowych w formacie A4, A5 lub zbliżonych (wykonanych z papieru, jednak okładka może być wykonana z tektury i być obita tworzywem) lub kalendarzy ściennych (wykonanych z wysokiej jakości papieru, a częściowo z zadrukowanej folii). Kalendarze firmowe spółki są nośnikiem szeregu elementów...

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!

Subskrybuj teraz

Masz już konto?