Przedsiębiorcy często stosują różnego rodzaju zachęty, które mają im pomóc zwiększyć sprzedaż oraz zachować bardzo dobre stosunki z kontrahentami. Jedną z takich zachęt mogą być na przykład drobne prezenty. Szczególnie popularne jest przekazywanie kalendarzy i artykułów biurowych z logo firmy nie tylko pracownikom, ale też kontrahentom.
Podatnicy, pytając o ten wydatek, często mają podobny stan faktyczny. Spółka przekazuje swoim kontrahentom (np. współpracującym ze spółką agentom), a także innym osobom (np. potencjalnym klientom) kalendarze firmowe. Wskazane kalendarze firmowe wytwarzane są przy użyciu technik drukarskich. Kalendarze przekazywane przez podatnika mogą mieć następującą formę: kalendarzy książkowych w formacie A4, A5 lub zbliżonych (wykonanych z papieru, jednak okładka może być wykonana z tektury i być obita tworzywem) lub kalendarzy ściennych (wykonanych z wysokiej jakości papieru, a częściowo z zadrukowanej folii). Kalendarze firmowe spółki są nośnikiem szeregu elementów...Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
Subskrybuj teraz