Walka o dobrych pracowników na rynku pracy sprawia, iż przedsiębiorcy przywiązują obecnie coraz większą wagę do tego, aby budować odpowiedni wizerunek firmy. Jest on często przepustką do sukcesu w biznesie. Budowanie wizerunku wiąże się jednak ze znacznymi nakładami finansowymi. Przedsiębiorcy zastanawiają się więc, czy powyższe wydatki mogą zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Wątpliwości dotyczące kosztów przeprowadzenia kampanii wizerunkowej to ostatnio często zadawane pytania w kontekście promowania marki osobistej czy też firmowej w internecie. Ocena prawna konkretnego wydatku poniesionego przez podatnika wymaga odniesienia się do kryterium celowości jego poniesienia oraz uwzględnienia wyłączeń z kategorii kosztów uzyskania przychodów. W każdym przypadku konieczne jest jednak zaistnienie związku pomiędzy poniesionym kosztem...Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
Subskrybuj teraz